Handelsbetingelser for Eventrejser
Ved køb af en rejse hos Eventrejser ApS accepterer du nedenstående handelsbetingelser. Aftalen er bindende, når Eventrejser har modtaget betalingen, og kunden har modtaget en skriftlig bekræftelse på sin rejse via e-mail. Alle rejser er underlagt dansk lovgivning, medmindre andet er aftalt.
Alle priser er oplyst i danske kroner (DKK), medmindre andet er angivet. Priserne inkluderer moms og øvrige afgifter, medmindre andet er specificeret. Betaling kan ske via kreditkort, bankoverførsel eller andre elektroniske betalingsmetoder som beskrevet på vores hjemmeside.
Ved grupper på 10 personer eller flere:
Ved grupper på 9 personer eller færre:
Eventuelle fejl i prisen kan rettes af Eventrejser, også efter købet, hvis der er tale om åbenlyse fejl.
Afbestillinger og ændringer af rejser skal ske skriftligt til Eventrejser og er kun gyldige, når de er bekræftet af os. Følgende regler gælder:
Som udgangspunkt kan rejsen ikke annulleres, da flyselskaber, eventarrangører, indkvarteringssteder m.v. desværre ikke tilbyder den service.
De elementer i rejsen der kan annulleres evt. restaurantbesøg, lokal transport m.v. bliver godtgjort 1:1.
Eventuelle ændringer af rejsen, såsom ændring af deltager eller rejsedato, kan være forbundet med et ændringsgebyr.
Det er kundens eget ansvar at sikre sig, at der er tegnet tilstrækkelig rejseforsikring, som dækker ved sygdom, aflysning og andre uforudsete hændelser. Eventrejser anbefaler kraftigt, at alle rejsende tegner en rejseforsikring.
En rejseforsikring kan tegnes gennem Eventrejser og vores samarbejde med Gouda Rejseforsikring (gælder kun til CVR numre).
Eventrejser sender alle relevante rejsedokumenter via e-mail, når den fulde betaling er modtaget og Eventrejser har modtaget rejsedokumenter fra leverandører. Eventbilletter udstedes ofte få dage før eventet.
Kunden er ansvarlig for at kontrollere, at alle oplysninger er korrekte. Mangler eller fejl i rejsedokumenterne skal meddeles Eventrejser hurtigst muligt.
Det er kundens eget ansvar at sikre, at nødvendige pas, visa og vaccinationer er i orden før afrejse. Eventuelle omkostninger forbundet med manglende eller ukorrekte dokumenter er kundens eget ansvar.
Eventrejser er medlem af Rejsegarantifonden Nr. 3649, som sikrer kunderne i tilfælde af Eventrejser’s konkurs eller lignende situationer.
Eventrejser er ansvarlige for at levere de ydelser, der er beskrevet i rejseprogrammet. Dog tager vi forbehold for ændringer, der skyldes uforudsete omstændigheder, såsom vejrforhold, strejker eller andre forhold uden for vores kontrol. I sådanne tilfælde vil vi gøre vores bedste for at tilbyde alternative løsninger.
Eventrejser er ikke ansvarlige for kundens eventuelle tab eller skader, der måtte opstå som følge af kundens egen uagtsomhed eller manglende overholdelse af gældende regler og krav i forbindelse med rejsen.
Eventuelle klager skal fremsendes skriftligt til Eventrejser inden for 10 dage efter rejsens afslutning. Vi bestræber os på at besvare alle klager inden for 10 dage.
Eventrejser behandler alle personoplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning (GDPR).
Enhver tvist, der måtte opstå i forbindelse med en aftale mellem kunden og Eventrejser, er underlagt dansk lovgivning, og eventuelle retssager skal føres ved en dansk domstol.
I fortsættelse følger Eventrejser gældende lovgivning om pakkerejser, se pakkerejseloven her:
https://danskelove.dk/pakkerejseloven
Eventrejser ApS
info@eventrejser.dk
+45 40 83 01 00
CVR-nummer: 44914549
AARHUS
FREDERIKSGADE 34
8000 AARHUS C
ODENSE
BRANDTS PASSAGE 15, 1,
5000 ODENSE C
Når du skal planlægge din næste firmarejse, har vi her samlet 5 tips til hvordan du sikre, at din firmatur bliver en succes